Τα πρέπει και τα μη των γιορτών στο φαγητό μπορεί να είναι λίγο περίπλοκα, αλλά αν προσέξεις μερικά σημαντικά πράγματα, δεν θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις σωστά. Είτε ετοιμάζεστε για ένα μεγάλο γεύμα για την Ημέρα των Ευχαριστιών είτε για μια μικρή οικογενειακή συγκέντρωση, μπορείτε να αποφύγετε τα κοινά λάθη και να διασφαλίσετε ότι το δείπνο σας θα έχει επιτυχία.

Αποφύγετε την υπερκατανάλωση τροφής

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να αποφύγετε την υπερκατανάλωση τροφής κατά τη διάρκεια των γιορτών. Ένας τρόπος είναι να επιλέγετε προσεκτικά τα φαγητά σας. Επιλέξτε αντικείμενα που θα σας αρέσουν και θα απολαύσετε.

Ένα άλλο είναι να παραμείνετε με ποτά χαμηλών θερμίδων. Εκτός από το να μείνετε μακριά από το πρόχειρο φαγητό, μπορείτε επίσης να ασκηθείτε. Μπορείτε να κάνετε μια βόλτα με τους φίλους ή την οικογένειά σας ή μπορείτε να εγγραφείτε σε μια τοπική εκδήλωση γυμναστικής.

Ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι να προσπαθείτε να τρώτε τρία γεύματα την ημέρα. Εάν παραλείψετε ένα γεύμα, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να φάτε περισσότερα σνακ αργότερα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε την υπερφαγία στις γιορτές είναι να κάνετε ένα σχέδιο. Αν έχετε φορτωμένο πρόγραμμα, προσπαθήστε να φάτε ένα υγιεινό πρωινό πριν φύγετε από το σπίτι. Φροντίστε να έχετε μαζί σας σνακ σε περίπτωση που πεινάσετε εν κινήσει.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποφύγετε την υπερκατανάλωση φαγητού κατά τη διάρκεια των γιορτών είναι μια κατάλληλη βόλτα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δεθείτε με τους αγαπημένους σας και μπορεί να σας βοηθήσει να καθαρίσετε το κεφάλι σας.

Ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος για να αποτρέψετε την υπερκατανάλωση τροφής είναι να χρησιμοποιήσετε μικρότερα πιάτα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν παρακολουθείτε ένα δείπνο όπου θα φάτε μεγάλη ποσότητα φαγητού. Επίσης, διαβάστε τις ετικέτες και χρησιμοποιήστε την καλύτερη κρίση σας όσον αφορά το μέγεθος της μερίδας.

Αν και αυτές οι συμβουλές δεν είναι αλάνθαστες, μπορούν σίγουρα να σας βοηθήσουν να αποφύγετε την υπερκατανάλωση τροφής κατά τη διάρκεια των διακοπών. Να προσέχετε τα συναισθήματά σας και να ακούτε τα σημάδια του σώματός σας.

Για παράδειγμα, εάν αισθάνεστε κουρασμένοι, μπορεί να θέλετε να ασκηθείτε. Το περπάτημα είναι μια εξαιρετική δραστηριότητα γιατί μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, να αυξήσει την ενέργειά σας και να σας βοηθήσει να καθαρίσετε το μυαλό σας.

Αποφύγετε τους κινδύνους πνιγμού

Ο πνιγμός είναι μια απειλητική για τη ζωή ασθένεια, αλλά μπορεί να προληφθεί. Ο πνιγμός προκαλείται από την κατάποση κάτι που εμποδίζει τον αεραγωγό. Οι πιο συχνές αιτίες είναι τα τρόφιμα και τα παιχνίδια. Μπορεί να συμβεί γρήγορα και τα συμπτώματα προκαλούν σύγχυση. Εάν υποψιάζεστε πνιγμό, πρέπει να ζητήσετε αμέσως ιατρική βοήθεια.

Η περίοδος των γιορτών μπορεί να είναι μια πολύ επικίνδυνη περίοδος για τα παιδιά σας. Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν είναι ασφαλή να καταπιούν, όπως καραμέλες, ζαχαρωτά, ποπ κορν και χριστουγεννιάτικα στολίδια.

Τα παιχνίδια μπορεί επίσης να είναι κίνδυνος πνιγμού για τα παιδιά. Τα παιδιά είναι πολύ περίεργα και θέλουν να εξερευνήσουν τον κόσμο και συχνά βάζουν πράγματα στο στόμα τους. Αυτά τα αντικείμενα μπορεί να είναι πολύ μικρά και μπορεί να αποτελούν σοβαρό κίνδυνο πνιγμού.

Όταν σερβίρετε φαγητό, φροντίστε να είναι κομμένο σε μικρά κομμάτια. Θα πρέπει επίσης να ελέγξετε για οστά και κοιλώματα. Ορισμένες τροφές που έχουν κουκούτσια περιλαμβάνουν σταφύλια, μήλα και μούρα. Αν πρόκειται να σερβίρετε φρούτα με κουκούτσι, φροντίστε να τα κόψετε σε μικρότερα κομμάτια.

Θα πρέπει επίσης να προσέχετε να επιβλέπετε το παιδί σας όταν παίζει με παιχνίδια. Κρατήστε τα χαλαρά μέρη μακριά και αποφύγετε τα παιχνίδια με μαγνήτες. Τα παιδιά μπορούν να πνιγούν στα παιχνίδια και τα παιχνίδια με μαγνήτες μπορεί να τα στραγγαλίσουν.

Είναι επίσης σημαντικό να ελέγξετε για διαρροές μπαταριών. Οι μπαταρίες μπορεί να γίνουν διαβρωτικές εάν εκτεθούν σε νερό ή υγρασία. Είναι επίσης κίνδυνοι δηλητηρίασης.

Τα μωρά και τα νήπια μπορεί να διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο πνιγμού. Τα μικρότερα παιδιά διατρέχουν επίσης μεγαλύτερο κίνδυνο πνιγμού, καθώς έχουν μικρότερη τραχεία.

Οι έφηβοι μπορεί να έχουν υψηλό κίνδυνο πνιγμού επειδή συχνά έχουν μη ασφαλείς διατροφικές πρακτικές. Οι ενήλικες μπορεί επίσης να έχουν υψηλό κίνδυνο πνιγμού, ειδικά εάν πίνουν αλκοόλ.

Μαγειρέψτε ή ψήστε σύμφωνα με τις οδηγίες

Ενώ φτιάχνετε αυτή τη λίστα με το τι να μαγειρέψετε και πότε να το μαγειρέψετε, φροντίστε να παρακολουθείτε στενά τις παράκτιες περιοχές. Για παράδειγμα, φροντίστε να ακολουθήσετε τις οδηγίες μαγειρέματος στο κουτί που αγοράσατε, διαφορετικά μπορεί να καταλήξετε με ένα νόστιμο δείπνο. Επίσης, ελέγξτε τον καταψύκτη για να βεβαιωθείτε ότι είναι κρύος και χωρίς παγετό. Καθώς ετοιμάζεστε να μαγειρέψετε, φροντίστε να πλένετε καλά τα χέρια σας πριν και μετά από κάθε γεύμα. Θυμηθείτε να λάβετε υπόψη σας κάθε τρόφιμο που αφήνεται έξω για κατανάλωση, όπως κρέας, πουλερικά και ψάρια. Αυτό θα βοηθήσει πολύ στο να διατηρήσετε την οικογένεια και το σπίτι σας ασφαλή και υγιή.

Το να πάρετε την οικογένειά σας στην κουζίνα μπορεί να είναι μια διασκεδαστική εμπειρία δέσιμου, αν και με κόστος. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε τι να μαγειρέψετε και τι να ψήσετε. Υπάρχουν πολλές συνταγές εκεί έξω, αλλά ορισμένα είδη είναι καλύτερα να αφεθούν στους επαγγελματίες. Μερικές συμβουλές και κόλπα θα σώσουν την οικογένειά σας από ένα τρομακτικό δείπνο και ένα ή δύο σναφού.

Διατηρήστε το φαγητό κρύο και ζεστό

Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να διατηρήσετε το φαγητό κρύο και ζεστό κατά τη διάρκεια των γιορτών. Ένας τρόπος είναι να διατηρείτε το φαγητό σε θερμοκρασία που είναι αρκετά υψηλή ώστε να σκοτώνει τα επιβλαβή βακτήρια. Μια άλλη μέθοδος είναι να το αποθηκεύσετε σε μονωμένο δοχείο. Μια τρίτη μέθοδος είναι να το διατηρήσετε σε θερμοκρασία κάτω από 40 degF.

Η διατήρηση της τροφής σε θερμοκρασία κάτω των 40 βαθμών F είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους πρόληψης τροφιμογενών ασθενειών. Είναι επίσης ένας από τους απλούστερους τρόπους πρόληψης ασθενειών που σχετίζονται με τα τρόφιμα κατά τη διάρκεια των γιορτών.

Τα τρόφιμα που αφήνονται σε θερμοκρασία σαράντα δύο βαθμών ή υψηλότερη βρίσκονται στην «επικίνδυνη ζώνη» όπου τα βακτήρια μπορούν να αναπτυχθούν γρήγορα. Για να αποφευχθεί αυτό, θα πρέπει να απορρίψετε τα ευπαθή τρόφιμα μετά από δύο ώρες. Εάν το φαγητό σας δεν πρόκειται να καταναλωθεί σύντομα, θα πρέπει να διατηρηθεί κατεψυγμένο ή σε μονωμένο ψυγείο.

Μερικά από τα πιο σημαντικά βήματα για να διατηρήσετε τα τρόφιμα ασφαλή είναι η χρήση καθαρών σκευών και πιάτων, το πλύσιμο των χεριών σας με σαπούνι και ζεστό νερό και το μαγείρεμα και το σερβίρισμα του φαγητού στις κατάλληλες θερμοκρασίες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα θερμόμετρο για να ελέγξετε ότι το φαγητό σας έχει μαγειρευτεί σε ασφαλή θερμοκρασία.

Η χρήση ενός θερμομέτρου είναι ιδιαίτερα σημαντική εάν μαγειρεύετε κρέας, πουλερικά ή ψάρι. Χρησιμοποιήστε ένα θερμόμετρο τροφίμων για να βεβαιωθείτε ότι το κρέας σας είναι πλήρως ψημένο και απαλλαγμένο από επιβλαβή βακτήρια.

Πριν ετοιμάσετε οποιοδήποτε φαγητό, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η κουζίνα είναι καθαρή. Πλύνετε όλες τις επιφάνειες, πλύνετε τα χέρια σας και χρησιμοποιήστε ξεχωριστά σκεύη και πιάτα.

Δεν πρέπει ποτέ να αφήνετε μαγειρεμένα ή άψητα τρόφιμα στον πάγκο ή στο ψυγείο σας για περισσότερο από δύο ώρες. Τα βακτήρια μπορούν να πολλαπλασιαστούν γρήγορα και να προκαλέσουν τροφιμογενείς ασθένειες.

Είτε είστε καλεσμένος σε έναν μπουφέ διακοπών είτε διοργανώνετε ένα πάρτι στο σπίτι, είναι σημαντικό να θυμάστε να ακολουθείτε αυτές τις βασικές συμβουλές. Αυτά τα βήματα θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι εσείς και οι καλεσμένοι σας τρέφεστε καλά και ότι η περίοδος των διακοπών είναι όσο πιο ευχάριστη γίνεται.

Πασπαλίστε τις γιορτινές συνταγές

Η περίοδος των γιορτών είναι εδώ και ήρθε η ώρα να εμπλουτίσετε το γαστρονομικό σας ρεπερτόριο. Ευτυχώς, η κουζίνα είναι ένα μέρος όπου λίγο TLC μπορεί να πάει πολύ μακριά. Με λίγο λίπος στους αγκώνες και λίγη τύχη, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα εορταστικό γεύμα που μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια.

Ευτυχώς, δεν υπάρχει έλλειψη συνταγών για δοκιμή. Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες οικογένειες έχουν ένα δοκιμασμένο και αληθινό βιβλίο συνταγών. Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί ακραίοι που έχουν μια τάση για την επανεφεύρεση του τροχού. Και το πιο συναρπαστικό από όλα; Δεν υπάρχει καμία βιασύνη να δημιουργήσετε μια καταιγίδα την ημέρα των Χριστουγέννων, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στην προετοιμασία των αγαπημένων σας πιάτων για την υπόλοιπη εβδομάδα.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι να συγκεντρώσετε μερικούς φίλους και να δοκιμάσετε μερικές νέες γιορτινές συνταγές. Αυτό δεν σημαίνει ότι η παραδοσιακή γαλοπούλα και η γέμιση θα αντικατασταθούν από μια πιο μοντέρνα εναλλακτική, αλλά μάλλον ότι οι γευστικοί σας κάλυκες θα σημειώσουν ένα καλά εκτελεσμένο πιάτο. Μπορείτε ακόμη να προσθέσετε τη δική σας περιστροφή στη συνταγή πειραματιζόμενοι με μερικές τροποποιήσεις, όπως χρησιμοποιώντας ένα πιο δημιουργικό μείγμα μπαχαρικών. Ανεξάρτητα από την προσέγγισή σας, φροντίστε να μην ξεχάσετε να προμηθευτείτε τα πιο δημοφιλή μπαχαρικά, καθώς τείνουν να ταγγίζουν γρήγορα.

Ένα άλλο κόλπο που πρέπει να δοκιμάσετε είναι να εφοδιαστείτε με μερικά αιθέρια έλαια, καθώς ο σωστός συνδυασμός μπορεί να προσθέσει ένα εντελώς νέο επίπεδο γεύσης στο φαγητό σας. Καλό είναι επίσης να διατηρείτε τα πιο σημαντικά συστατικά σας στο ψυγείο ανά πάσα στιγμή, καθώς οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας μπορούν να αλλάξουν δραστικά τη γεύση των προϊόντων σας.

Συνδεθείτε στην παρέα μας! 

Bigger.Faster.Stronger

Fitness Training

ΕΠΙΛΟΓΗ

13 + 3 =

Αλλαξε το σωμα σου

Στόχος μας είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

Για εμάς η γυμναστική είναι τρόπος ζωής.

ΚΑΝΕ 1 FREE ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ FITNESSTRAINING - BEST GYMS
© Created by Spiral Mango - All Rights Reserved Fitnesstraining