Κάνε ποδήλατο και γίνε fit!Ένας από τους πιο διασκεδαστικούς τρόπους προπόνησης είναι το ποδήλατο. Είτε αν είσαι γραμμένος σε κάποιο γυμναστήριο είτε έχεις το δικό σου ποδήλατο κάνοντας στο δρόμο η ‘’δουλειά’’ γίνεται!!Κάνοντας ποδήλατο ενεργοποιούνται όλοι οι μύες για ένα άμεσο αποτέλεσμα και το σόμα μας αρχίζει αν κάνει όλο και περισσότερες καύσεις.

Σημαντικό ρόλο παίζει η συχνότητα, η ποσότητα και φυσικά η δυσκολία της προπόνησης.Όσο πιο συχνά γίνεται η προπόνηση τόσο το καλύτερο.Το ιδανικό για ένα σωστό αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα ώστε να υπάρχει και η αποκατάσταση ανάμεσα. Επίσης σημαντικό είναι η δυσκολία της κάθε προπόνησης. Για παράδειγμα: Αν προπονούμαστε τρεις φορές την εβδομάδα – δύο ώρες την κάθε φορά – μπορούμε στη μία από τις τρεις προπονήσεις να προσθέσουμε μία 10’ ή 20’ ανάβαση και σιγά σιγά να προσθέσουμε και μία δεύτερη ανάβαση, χωρίς απαραίτητα να αυξήσουμε τον όγκο.

Έτσι το σώμα μας θα αρχίσει να στρεσάρεται περισσότερο και θα καταναλώνει πιο πολλές θερμίδες με αποτέλεσμα να γίνουμε πιο fit!

Δείτε επίσης

Συνδεθείτε στην παρέα μας! 

Bigger.Faster.Stronger

FITNESS TRAINING

ΕΠΙΛΟΓΗ

11 + 6 =

Αλλαξε το σωμα σου

Στόχος μας είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

Για εμάς η γυμναστική είναι τρόπος ζωής.

1 FREE ONLINE PERSONAL

© Created by Spiral Mango - All Rights Reserved Fitnesstraining