Bigger.Faster.Stronger

spin bike

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ FT

100%

TRAINING POWER

Τι είναι το spinning.

Είτε θέλετε να χάσετε βάρος, είτε να βελτιώσετε την καρδιαγγειακή σας υγεία είτε απλά να απολαύσετε μια καλή προπόνηση, το spinning είναι μια εξαιρετική επιλογή για κάθε άτομο. Όχι μόνο είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος γυμναστικής, αλλά αυξάνει επίσης τη δύναμη και την αντοχή σας. Επιπλέον, μπορεί να είναι μια πολύ εθιστική δραστηριότητα.

Στο παρελθόν, το spinning ήταν θεραπευτικό στην εργοθεραπεία. Αυτό έγινε για να βοηθηθούν άτομα με τραυματισμούς στα κάτω άκρα. Η διαδικασία είναι χαμηλής πρόσκρουσης, επομένως είναι εξαιρετική για τις αρθρώσεις. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική δραστηριότητα cross training για άτομα που αναρρώνουν από τραυματισμό. Μπορεί να γίνει ενώ βλέπετε ταινία ή ακούτε ραδιόφωνο.

Ασκήσεις spin bike.

Η χρήση ενός ποδήλατο spin μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε το συνολικό επίπεδο φυσικής κατάστασης. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν δεν έχετε πολύ χρόνο για άσκηση ή εάν είστε τραυματισμένοι. Μια προπόνηση με ποδήλατο spin μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τους μύες των ποδιών και της κοιλιάς σας και μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες. Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτοί οι τύποι προπονήσεων δεν είναι για όλους. Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να χρησιμοποιήσετε ένα ποδήλατο spin, ίσως θέλετε να ζητήσετε τη συμβουλή ενός ειδικού. Θα πρέπει επίσης να θυμάστε ότι θα πρέπει να είστε άνετοι στο spin ποδήλατό σας για μια μεγάλη βόλτα.

Για αρχή, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το ποδήλατο spin σας έχει ρυθμιστεί σωστά. Αυτό περιλαμβάνει τη ρύθμιση του καθίσματος και των πεντάλ για να διασφαλιστεί ότι έχετε τη σωστή εφαρμογή. Θα χρειαστεί επίσης να αλλάξετε τα επίπεδα αντίστασης για να διατηρήσετε το σώμα σας σε πρόκληση. Το Αμερικανικό Συμβούλιο για την Άσκηση συνιστά να καταναλώνετε οκτώ ουγγιές νερό πριν από την προπόνησή σας και άλλες οκτώ ουγγιές μέσα σε 30 λεπτά μετά την ολοκλήρωση. Επίσης, καλό είναι να φέρετε μια πετσέτα εάν ιδρώνετε πολύ. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την αναπνοή σας φρέσκια, κάτι που είναι το κλειδί για μια καλή προπόνηση.

Θα πρέπει επίσης να κάνετε λίγη έρευνα για να μάθετε ποια είδη προπονήσεων με spinning ποδήλατο είναι διαθέσιμα στην περιοχή σας. Συνήθως μπορείτε να περιμένετε να βρείτε κατηγορίες που το ανακατεύουν, αλλάζοντας μεταξύ τριών διαφορετικών θέσεων ποδηλάτου. Γενικά, η πρώτη θέση είναι ένα ελαφρύ τζόκινγκ, ενώ η δεύτερη και η τρίτη είναι στατικά ποδήλατα. Το τελευταίο είναι συνήθως το πιο δύσκολο, αφού θα χρειαστεί να κάνετε πετάλι με τα πόδια σας σε ευθεία γραμμή. Εάν σχεδιάζετε να παρακολουθήσετε ένα μάθημα ομαδικών περιστροφών, φροντίστε να ενημερώσετε τον εκπαιδευτή ότι είστε νέος στο παιχνίδι. Αυτό θα βοηθήσει τον εκπαιδευτή να προσαρμόσει ανάλογα την προπόνησή σας.

Αν και δεν υπάρχουν πολλές συγκεκριμένες προπονήσεις με spinning ποδήλατο για να διαλέξετε, μπορείτε να βρείτε πολλές παρόμοιες ασκήσεις για να χτίσετε δύναμη και αντοχή. Αυτό περιλαμβάνει τις συνήθεις διατάσεις, αλλά θα θελήσετε επίσης να ενσωματώσετε άπαχες πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες στη διατροφή σας. Αυτά είναι σημαντικά για την ανάπτυξη των μυών. Το να διατηρείτε τους μύες των χεριών σας ανοιχτούς μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη στάση σας ενώ είστε στο ποδήλατό σας. Θα θελήσετε επίσης να σκεφτείτε ένα εξειδικευμένο ζευγάρι παπούτσια που θα σας επιτρέψουν να μετακινηθείτε πιο εύκολα.

Πως λειτουργεί το spin bike;

Spin Bike - fitnesstraining

Spin Bike καύση λίπους

Οι προαναφερθείσες προπονήσεις με spin bike είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάψετε θερμίδες, να αποκτήσετε φόρμα και να διασκεδάσετε. Θα χρειαστεί να προγραμματίσετε τουλάχιστον τρεις συνεδρίες την εβδομάδα για να βεβαιωθείτε ότι δουλεύετε τους κατάλληλους μύες.

Spin Bike personal training - fitnesstraining

Spin Bike τεχνική

Το πιο σημαντικό μέρος κάθε προπόνησης με spin bike είναι να βεβαιωθείτε ότι κάνετε τη σωστή φόρμα. Αυτό σημαίνει όχι μόνο να λαμβάνετε υπόψη τη σωστή τεχνική, αλλά και να ακολουθείτε τις οδηγίες του εκπαιδευτή. Εάν δεν έχετε καλή λαβή για τη σωστή φόρμα, πιθανότατα θα καταλήξετε να κάνετε περισσότερο κακό παρά καλό. Ευτυχώς, οι περισσότεροι εκπαιδευτές είναι περισσότερο από πρόθυμοι να σας διδάξουν πώς να κάνετε το σωστό. Επιπλέον, πιθανότατα θα αισθάνεστε πολύ καλύτερα μετά την προπόνησή σας.

Spin Bike γυμναστηριο - fitnesstraining

Γιατι να ξεκινήσω προπόνησης Spinning και ποια είναι τα πλεονεκτήματα.

Σε σύγκριση με άλλες μορφές άσκησης, το spinning είναι ένας τρόπος χαμηλού αντίκτυπου για να βελτιώσετε την καρδιοαναπνευστική σας υγεία. Λειτουργεί επίσης τον πυρήνα, τους μηριαίους και τον τετρακέφαλο σας. Το να κάνετε μια περιστροφή εσωτερικού χώρου σε ένα σταθερό κύκλο είναι μια καλή εναλλακτική για να χτυπήσετε το πεζοδρόμιο. Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνετε σε φόρμα στο σπίτι.

✔️Τα ποδήλατα spinning είναι μια εξαιρετική επιλογή για αρχάριους. Είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή για ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας και αθλητές, οι οποίοι μπορούν να επωφεληθούν από μια προκλητική και χαμηλής έντασης προπόνηση. Είναι πολύ ευέλικτα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο σπίτι ή στο γυμναστήριο. Είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλή μεταξύ των γυναικών. Είναι εύχρηστα και μπορούν να αγοραστούν σε ένα ευρύ φάσμα τιμών.

✔️Το spinning ποδήλατο είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να κάψετε επιπλέον θερμίδες. Το μηχάνημα διαθέτει μια ποικιλία ταχυτήτων και θα μπορείτε να βρείτε τις σωστές ρυθμίσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες σας. Είναι καλή ιδέα να συμβουλευτείτε τον εκπαιδευτή σας πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα περιστροφής.

✔️Τα καλύτερα ποδήλατα spin θα έχουν επίσης οθόνη για να βλέπετε πόσες θερμίδες καίτε. Αυτά τα μηχανήματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε μυς και να αυξήσετε την αντοχή. Επίσης ασκούν λιγότερη πίεση στα γόνατα και την πλάτη σας. Είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή για τους άνδρες που θέλουν να τονώσουν.

✔️Το σπιν μπαικ είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να αποκτήσετε φόρμα και είναι μια καλή επιλογή για άτομα που είναι υπέρβαρα. Η δραστηριότητα είναι γνωστό ότι μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης, τα επίπεδα τριγλυκεριδίων, ακόμη και τις καρδιαγγειακές παθήσεις. Έχει βρεθεί ότι το ποδήλατο μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων έως και 50%.

✔️Το spin bike είναι μια μορφή άσκησης καρδιο χαμηλής πρόσκρουσης και δεν είναι κακή επιλογή για όσους έχουν τραυματισμούς στο γόνατο ή στην πλάτη. Είναι επίσης μια καλή προπόνηση για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αλλά δεν θέλουν να τρέξουν. Είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να χτίσετε μυς στο πάνω μέρος του σώματος.

Το πιο σημαντικό μέρος κάθε άσκησης είναι να διατηρήσετε την εστίασή σας. Ο σωστός συνδυασμός αντίστασης, πετάλι και ρυθμού θα δουλέψει τους μύες σας και θα σας φέρει στην καλύτερη φόρμα της ζωής σας. Τα καλύτερα ποδήλατα spin θα έχουν επίσης υπηρεσία iFit, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να προσαρμόσετε την προπόνησή σας. Είναι καλή ιδέα να συμβουλευτείτε έναν εκπαιδευτή πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα περιστροφής, ειδικά εάν είστε υπέρβαροι. Είναι επίσης καλή ιδέα να έχετε έναν φίλο ή έναν σύντροφο για να σας βοηθήσει. Θα μπορέσουν να σας εμψυχώσουν.

Τα καλύτερα ποδήλατα περιστροφής ασκούν επίσης λιγότερη πίεση στα γόνατα και τους αστραγάλους σας και μπορούν να προσαρμοστούν για να καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Η άσκηση αποτελείται από μια ποικιλία κινήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός όρθιου σπριντ, του πετάλι και μιας ελαφρώς λυγισμένης στάσης προς τα εμπρός.

Συνδεθείτε στην παρέα μας! 

Bigger.Faster.Stronger

FITNESS TRAINING

ΕΠΙΛΟΓΗ

5 + 11 =

Αλλαξε το σωμα σου

Στόχος μας είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

Για εμάς η γυμναστική είναι τρόπος ζωής.

1 FREE ONLINE PERSONAL

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ FITNESS TRAINING - BEST GYMS
© Created by Spiral Mango - All Rights Reserved Fitnesstraining