Λυκοβρυση 210 2851810 | Μεταμορφωση 2114012024 | Αιγαλεω 2105989339

Κάνε ποδήλατο και γίνε fit!Ένας από τους πιο διασκεδαστικούς τρόπους προπόνησης είναι το ποδήλατο. Είτε αν είσαι γραμμένος σε κάποιο γυμναστήριο είτε έχεις το δικό σου ποδήλατο κάνοντας στο δρόμο η ‘’δουλειά’’ γίνεται!!Κάνοντας ποδήλατο ενεργοποιούνται όλοι οι μύες για ένα άμεσο αποτέλεσμα και το σόμα μας αρχίζει αν κάνει όλο και περισσότερες καύσεις.

Σημαντικό ρόλο παίζει η συχνότητα, η ποσότητα και φυσικά η δυσκολία της προπόνησης.Όσο πιο συχνά γίνεται η προπόνηση τόσο το καλύτερο.Το ιδανικό για ένα σωστό αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα ώστε να υπάρχει και η αποκατάσταση ανάμεσα. Επίσης σημαντικό είναι η δυσκολία της κάθε προπόνησης. Για παράδειγμα: Αν προπονούμαστε τρεις φορές την εβδομάδα – δύο ώρες την κάθε φορά – μπορούμε στη μία από τις τρεις προπονήσεις να προσθέσουμε μία 10’ ή 20’ ανάβαση και σιγά σιγά να προσθέσουμε και μία δεύτερη ανάβαση, χωρίς απαραίτητα να αυξήσουμε τον όγκο.

Έτσι το σώμα μας θα αρχίσει να στρεσάρεται περισσότερο και θα καταναλώνει πιο πολλές θερμίδες με αποτέλεσμα να γίνουμε πιο fit!

Summary
Σε τι βοηθάει η προπόνηση με το ποδήλατο
Article Name
Σε τι βοηθάει η προπόνηση με το ποδήλατο
Description
Κάνε ποδήλατο και γίνε fit!Ένας από τους πιο διασκεδαστικούς τρόπους προπόνησης είναι το ποδήλατο.
Author

Ρυθμίσεις | Cookie settings

Χρησιμοποιούμε Cookies στον Ιστοτοπο | We are using Cookies on our website.