Λυκοβρυση 210 2851810 | Μεταμορφωση 2114012024 | Αιγαλεω 2105989339

personal training κυτταριτιδα

Πολεμήστε την κυτταρίτιδα σε 4 εβδομάδες

 

Ποδήλατο, Step, αεροβική σε Bosu, βάδισμα, τρέξιμο, Cross Fit, σκοινάκι αλλά και το κολύμπι προάγουν την κυκλοφορία του αίματος και βοηθούν στη «διάλυση» της κυτταρίτιδας, αναγκάζοντας τα δύστροπα λιποκύτταρα να απελευθερώσουν το εγκλωβισμένο λίπος.

Τι ασκήσεις πρέπει να κάνετε

Οι γάμπες, οι μηροί και οι γλουτοί είναι οι τρεις βασικές μυϊκές ομάδες που υποβοηθούν τη λειτουργία φλεβών και λεμφικού συστήματος και γι’ αυτό η τακτική εκγύμνασή τους είναι απολύτως αναγκαία. Για να τις τονώσετε άμεσα, προτείνουμε ένα συνδυαστικό κυκλικό πρόγραμμα τεσσάρων εβδομάδων. Τα μόνα που χρειάζεστε είναι καλή διάθεση και μία μπάλα!

Για τους μηρούς

Σταθείτε όρθιες με μία μπάλα στα χέρια (αν έχετε..) και κάνετε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός. Κατεβείτε αργά, έως ότου ο μηρός να είναι σχεδόν παράλληλος με το έδαφος, ή όσο μπορείτε. Mείνετε εκεί 1-2 δευτερόλεπτα και ανεβείτε αργά στην αρχική θέση. Επαναλάβετε για το άλλο πόδι. Kάνετε 15-20 επαναλήψεις (ή όσες μπορείτε) για το κάθε πόδι.

Για απαγωγούς – γλουτούς

    • Ξαπλώστε στο πλάι, σε ένα στρώμα γυμναστικής ή στο χαλί, με λυγισμένα τα πόδια. Σηκώστε το πάνω πόδι αργά, κρατήστε το εκεί για 2-4″ και κατεβάστε το αργά, χωρίς να το αφήνετε να ακουμπά στο κάτω πόδι. Επαναλάβετε για 15-20 επαναλήψεις και αλλάξτε πλευρά και πόδι. H άσκηση αυτή είναι πολύ καλή για την τόνωση των απαγωγών, δηλαδή της εξωτερικής πλευράς των μηρών, και των γλουτών.
    • Στηριχτείτε στα τέσσερα (γόνατα και παλάμες) και σηκώστε τεντωμένο το ένα σας πόδι μέχρι την οριζόντια θέση. Kρατηθείτε εκεί για 2-4″ και κατεβάστε αργά, χωρίς να ακουμπήσει το πόδι σας στο δάπεδο. Επαναλάβατε 15-20 φορές (και για τα δυο πόδια).

Πρόγραμμα ασκήσεων

Τρόπος: Γυμνάζεστε 3 φορές εβδομαδιαίως. Αρχίζετε με γενική προθέρμανση και κατόπιν εκτελείτε τις ασκήσεις κυκλικά. Προσπαθείτε να ολοκληρώσετε 15-20 επαναλήψεις σε κάθε άσκηση και μετά κάνετε την επόμενη.

1η εβδομάδα: 1 κύκλος των ασκήσεων με διάλειμμα ανάμεσά τους λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα.
2η εβδομάδα: 1 κύκλος. Εφόσον έχετε πετύχει το στόχο των 15-20 επαναλήψεων σε κάθε άσκηση, δεν θα κάνετε καθόλου διάλειμμα.
3η εβδομάδα: Αύξηση των κύκλων σε 2. Διάλειμμα 15-20 δευτερολέπτων ανάμεσα στις ασκήσεις.
4η εβδομάδα: Και πάλι 2 κύκλοι, αλλά αυτή τη φορά χωρίς κανένα απολύτως διάλειμμα.
Μπορείτε! Εφαρμόστε τις ασκήσεις και θα δείτε το σώμα σας να αλλάζει!

 

personal training κυτταριτιδα

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την κυτταρίτιδα

Πρόληψη

Μία από τις καλύτερες μεθόδους για την αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας κατά τη διάρκεια των εφηβικών ετών είναι ένα υγιές χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά δίαιτα και άσκηση ρουτίνας. Εάν είστε υπέρβαροι, να μειώσει τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνετε κάθε μέρα. Τρώγοντας 500 λιγότερες θερμίδες σε καθημερινή βάση μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε περίπου μισό κιλό την εβδομάδα. Συμπεριλάβετε 30 έως 60 λεπτά την ημέρα της αερόβιας άσκησης και μυϊκής ενδυνάμωσης για τον τόνο του σώματος και να μειώσει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας.

Αποφύγετε

  • Θεραπείες που ισχυρίζονται να αντιμετωπίσουν την εφηβική κυτταρίτιδα. Δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι αυτές οι θεραπείες με προϊόντα όπως over-the-counter κατά της κυτταρίτιδας κρέμες, περιτυλίξεις σώματος και χάπια διάλυση του λίπους είναι αποτελεσματικές αλλά απλά δαπανηρές
  • Την λιποαναρρόφηση, αν θέλετε να καταπολεμήσετε την κυτταρίτιδα ως έφηβος. Οι περισσότεροι πλαστικοί χειρουργοί δεν θα την συστήσουν για να απαλλαγείτε από την κυτταρίτιδα γιατί έχει ως στόχο την απομάκρυνση λίπους περαιτέρω κάτω από την επιφάνεια του δέρματος.

FT μεταμόρφωση

Προγράμματα Γράμμωση με Personal Training

Summary
Κυτταρίτιδα και Γυμναστική
Article Name
Κυτταρίτιδα και Γυμναστική
Description
Νικήστε τη μάχη ενάντια στην κυτταρίτιδα και μην αφήσετε ούτε ίχνος της. Ακολουθήστε το πρόγραμμα που σας προτείνουμε και θα μας θυμηθείτε.
Author

Ρυθμίσεις | Cookie settings

Χρησιμοποιούμε Cookies στον Ιστοτοπο | We are using Cookies on our website.