Λυκοβρυση 210 2851810 | Μεταμορφωση 2114012024 | Αιγαλεω 2105989339

 

Τα πρέπει

• Φάτε πριν πάτε σε ένα πάρτι

Μην μένετε νηστικοί όλη την ημέρα για να φάτε περισσότερο στο πάρτι! Το μόνο που θα σας κάνει είναι να πάτε πιο πεινασμένοι και το πιο πιθανό είναι να καταβροχθίσετε τα πάντα μπροστά σας! Τρώτε μικρά γεύματα και σνακ όλη την ημέρα και κυρίως πριν πάτε στο πάρτυ να φάτε λίγο κατσικίσιο τυρί με κράκερ ολικής σιτάρι ή τυρί cottage με φρούτα και ξηρούς καρπούς.

• Ποντάρετε σε πρωτεϊνούχες τροφές παρά σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Το τυρί, η γαλοπούλα, τα αυγά και οι ξηροί καρποί θα σας κάνουν να αισθάνεστε περισσότερο χορτάτοι και θα ικανοποιήσουν την πείνα σας τη κρίσιμη ώρα περισσότερο από ό, τι το άσπρο ψωμί, τα γλυκά και οι πατάτες.

• Φτιάξε την υγιεινή έκδοση των γιορτινών φαγητών.

Για να κάνετε τα αγαπημένα σας πιάτα υγιή, δοκιμάστε το μαγείρεμα με λίγο ελαιόλαδο αντί για βούτυρο, το ψήσιμο αντί του έντονου σοταρίσματος ή και τηγανίσματος και την εμφάνιση και των φρούτων στη τεράστια πιατέλα με τα επιδόρπια!

• Κόψε ταχύτητα καθώς τρως.

Πολλοί άνθρωποι τρώνε περισσότερο από όσο πρέπει κυρίως επειδή τρώνε πάρα πολύ γρήγορα! Φάτε αργά, βάλτε το πιρούνι σας κάτω για λίγο, καθίστε, χαλαρώστε, κουβεντιάστε. Μόλις αυτά τα περιβόητα 20 λεπτά περάσουν, εσείς πιθανότατα δεν θα έχετε ισορροπήσει!

• Συνεχίστε την άσκηση.

Τα ψώνια, οι επισκέψεις, τα ξενύχτια σίγουρα σας βγάζουν εκτός του καθημερινού σας προγράμματος αλλά δεν είναι καλό να παραλείπετε την άσκηση. Να θυμάστε, αν κάψετε τις θερμίδες που καταναλώνετε, το βάρος σας πιθανότητα θα παραμείνει στα ίδια!

Τα μη

• Προσοχή στη κατανάλωση αλκοόλ:

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να αυξήσει την όρεξή σας και να μειώσει την κρίση σας την ώρα που βρίσκεστε μπροστά σε ένα κομμάτι πουτίγκας ή πρασοτηγανιάς!

• Μην παραγεμίζετε τα πιάτα και την κοιλιά σας!

Το μέγεθος της μερίδας είναι το κλειδί για την υγιεινή διατροφή!

Κατά τη διάρκεια των γιορτών, μπορείτε να δοκιμάσετε όλα τα φαγητά που επιθυμείτε αλλά σε μικρότερες μερίδες.

Συμπληρώστε τα με σύνθετους υδατάνθρακες, όπως καστανό ρύζι φρούτα και ωμά λαχανικά.

• Μην ξεχνάτε να την ενυδάτωσή σας.

Μετρήστε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα.

• Μην τρώτε μόνο και μόνο επειδή οι άλλοι τρώνε:

Αν δεν πεινάτε πραγματικά απλά τσιμπολογήστε!

Δοκιμάστε λίγο από τη σαλάτα ή πιείτε λίγο ανθρακούχο νερό. Τα καλέσματα είναι τόσα πολλά μέσα στις γιορτές, πολλά εκ των οποίων και έκτακτα!
Ιωάννα Ευαγγέλου Διαιτολόγος
Πρωτοπαπαδάκη 10 Λάρισα
http://www.ioannaevaggelou.gr
Info@IoannaEvaggelou.gr
http://www.athlisis.gr

Summary
Τα πρέπει και τα μη των γιορτών
Article Name
Τα πρέπει και τα μη των γιορτών
Description
Αν και δεν είναι καλό να ακολουθούμε «πρέπει» και «μη» στο διατροφικό μας πλάνο, ίσως σε περίοδο όπως και αυτή είναι σοφό να βγάλουμε ένα στρατηγικό πλάνο. Αυτό το πλάνο θα έχει σαν ένα μοναδικό του σκοπό, να περάσουν οι ημέρες των γιορτών όσο το δυνατό πιο ευχάριστα, με χαμόγελα και χωρίς σκέψεις του τύπου «Ωχ γιατί το κάνω τώρα αυτό; Γιατί δεν μπορώ να βάλω τη διατροφή μου σε μια σειρά;»
Author

Ρυθμίσεις | Cookie settings

Χρησιμοποιούμε Cookies στον Ιστοτοπο | We are using Cookies on our website.