Λυκοβρυση 210 2851810 | Μεταμορφωση 2114012024 | Αιγαλεω 2105989339

Θέλετε να αισθάνεστε καλύτερα, να έχετε περισσότερη ενέργεια και ίσως ακόμη και να ζείτε περισσότερο;
Θα τα πετύχετε όλα με την άσκηση. Τα οφέλη για την υγεία διαμέσου της τακτικής άσκησης και της σωματικής δραστηριότητας είναι δύσκολο να αγνοηθούν. Και τα οφέλη της άσκησης απαντούν σε όλους, ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο ή τη σωματική ικανότητα.

Ωφέλη

Η Άσκηση ελέγχει το βάρος

Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει να αποτραπεί η υπερβολική αύξηση του σωματικού βάρους ή να βοηθήσει στη διατήρηση της απώλειας βάρους. Όταν ασκείστε μπορείτε να κάψετε θερμίδες. Όσο πιο έντονη η δραστηριότητα, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε. Δεν χρειάζεται να αφιερώνετε πολύ από τον ελεύθερο χρόνο σας για να καρπωθείτε τα οφέλη. Εάν δεν μπορεί να κάνετε μια πραγματική προπόνηση, φροντίστε να έχετε πιο ενεργό δράση κατά τη διάρκεια της ημέρας με απλούς τρόπους – παίρνοντας τις σκάλες αντί για το ασανσέρ ή κάνοντας σε γρήγορο ρυθμό τις δουλειές του σπιτιού σας.

Η άσκηση βελτιώνει τις κληρονομικές σας προδιαγραφές και καταπολεμά τις ασθένειες

Ανησυχείτε για τις καρδιακές παθήσεις; Δεν έχει σημασία το τρέχον βάρος σας, το να δραστηριοποιείστε και να διατηρείτε μια καλή φυσική κατάσταση, ενισχύει τη λιποπρωτεΐνη υψηλής πυκνότητας (HDL), ή αλλιώς «καλή» χοληστερόλη, και μειώνει τα ανθυγιεινά τριγλυκερίδια. Με την άσκηση, το αίμα σας ρέει ομαλά και μειώνεται ο κίνδυνος των καρδιαγγειακών παθήσεων. Στην πραγματικότητα, η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να αποτραπεί ή να διαχειριστεί ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένων εγκεφαλικών επεισοδίων, μεταβολικού συδρόμου, διαβήτη τύπου 2, κατάθλιψη, ορισμένα είδη καρκίνου, αρθρίτιδα και πολλά ακόμη.

Η άσκηση βελτιώνει τη διάθεση

Χρειάζεστε μια συναισθηματική τόνωση; Μια προπόνηση στο γυμναστήριο ή ένα γρήγορο περπάτημα 30 λεπτών μπορεί να βοηθήσει. Η σωματική δραστηριότητα διεγείρει διάφορες χημικές ουσίες στον εγκέφαλο που μπορεί να σας κάνουν να νιώσετε ευτυχισμένοι και πιο χαλαροί. Μπορείτε επίσης να αισθανθείτε καλύτερα για την εμφάνισή σας και τον εαυτό σας όταν ασκείστε τακτικά, πράγμα που μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη σας και να βελτιώσει την αυτοπεποίθησή σας.

Η άσκηση αυξάνει την ενέργεια

Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να βελτιώσει τη δύναμη των μυών σας και να ενισχύσει την αντοχή σας. Η άσκηση και η σωματική δραστηριότητα παραδίδει οξυγόνο και θρεπτικές ουσίες στους ιστούς σας και βοηθά το καρδιαγγειακό σας σύστημα να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Και όταν η καρδιά και οι πνεύμονές σας λειτουργούν πιο αποδοτικά, έχετε περισσότερη ενέργεια και για την καθημερινότητά σας.

Η Άσκηση υπόσχεται καλύτερο ύπνο

Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα και καλύτερα. Απλώς δε θα πρέπει να ασκείστε πάρα πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου. Το καλύτερο είναι να μεσολαβεί ένα χρονικό διάστημα 2-3 ωρών μεταξύ του τέλους της προπόνησης και της ώρας που πάτε για ύπνο έτσι ώστε ο οργανισμός να έχει ηρεμήσει και να κάνετε έναν ξεκούραστο ύπνο.

Η Άσκηση ενεργοποιεί και πάλι τη σεξουαλική σας ζωή

Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να ξαναδώσει τη χαμένη λάμψη στην ερωτική σας ζωή. Σας αφήνει ενεργο και ευδιάθετο χάρη σε ορμόνες που επιδρούν ευεργετικά στην καθημερινότητά σας, πράγμα που έχει θετική επίδραση στη σεξουαλική σας ζωή. Επιπλέον όμως, η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη διέγερση των γυναικών. Και τέλος, έρευνες έχουν δείξει, ότι οι άνδρες που ασκούνται τακτικά είναι λιγότερο πιθανό να έχουν προβλήματα με τη στυτική δυσλειτουργία από ότι οι άνδρες που δεν ασκούνται.

Η άσκηση μπορεί να είναι διασκεδαστική

Η άσκηση και η σωματική δραστηριότητα μπορεί να είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να περάσετε κάποιο χρονικό διάστημα. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να χαλαρώσετε, να απολαύσετε την ύπαιθρο ή απλά να συμμετέχετε σε δραστηριότητες που σας κάνουν χαρούμενο. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να συνδεθείτε με την οικογένεια ή τους φίλους σας σε ένα διασκεδαστικό κοινωνικό περιβάλλον. Έτσι, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε μαθήματα χορού, την πεζοπορία ή να συμμετάσχετε σε μια ομάδα ποδοσφαίρου. Βρείτε μια φυσική δραστηριότητα σας αρέσει, και απλά κάντε το! Αν έχετε βαρεθεί, δοκιμάστε κάτι νέο.

Συνοψίζοντας

Η άσκηση και η σωματική δραστηριότητα είναι ένας καλός τρόπος για να αισθάνεστε καλύτερα, να καρπωθείτε τα οφέλη για την υγεία και να το διασκεδάσετε. Ως γενικός κανόνας, φροντίστε να είναι ο στόχος τουλάχιστον 30 λεπτών σωματικής δραστηριότητας κάθε μέρα. Αν θέλετε να χάσετε βάρος ή να ανταποκρίνεται η προπόνησή σας σε συγκεκριμένους στόχους, ίσως χρειαστεί να γυμνάζεστε περισσότερο. Θυμηθείτε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης, ειδικά αν δεν έχετε ασκηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, και κυρίως αν έχετε χρόνια προβλήματα υγείας, όπως καρδιακή νόσο, διαβήτη ή αρθρίτιδα, ή αν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες.
danaiΑπό Παπαγεωργίου Δανάη ( Personal trainers – Fitness Training)

Summary
Οφέλη της τακτικής σωματικής δραστηριότητας
Article Name
Οφέλη της τακτικής σωματικής δραστηριότητας
Description
Ξέρετε ότι η άσκηση είναι καλή για σας, αλλά δεν ξέρετε πόσο καλή; Από το να ενισχύει τη διάθεσή σας μέχρι τη βελτίωση της σεξουαλική σας ζωής. Μάθετε πώς η άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη ζωή σας.
Author

Ρυθμίσεις | Cookie settings

Χρησιμοποιούμε Cookies στον Ιστοτοπο | We are using Cookies on our website.