Λυκοβρυση 210 2851810 | Μεταμορφωση 2114012024 | Αιγαλεω 2105989339

Αυτό το καλοκαίρι για να κρατηθείτε σε φόρμα μην συμβουλευτείτε περιοδικά ή εφημερίδες που εξυμνούν τις δίαιτες αστραπή, αλλά τους διατροφολόγους από το Πανεπιστήμιο του Maryland Medical Center που συνεργάζονται με το blog The Baltimore Sun.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το καλοκαίρι είναι η πιο δύσκολη εποχή για την απώλεια βάρους: αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, τους καλοκαιρινούς μήνες, έχουμε την τάση να χαλαρώνουμε περισσότερο και να μην σκεφτόμαστε τα τρόφιμα που τρώμε. Με λίγα λόγια, είμαστε περισσότερο εκτεθειμένοι στους πειρασμούς.

Οι διατροφολόγοι μας συνιστούν να ακολουθήσουμε μερικούς σημαντικούς κανόνες για να κρατηθούμε σε φόρμα.

Μην παραλείπετε το πρωινό

Είναι ο πρώτος μεγάλος κανόνας για όσους θέλουν να χάσουν βάρος. Το 78% από τις επιτυχημένες δίαιτες βασίζεται στην τακτική κατανάλωση πρωινού, σύμφωνα με το Εθνικό Μητρώο Ελέγχου Βάρους.

Εάν δεν είστε πεινασμένοι το πρωί, μπορείτε να αρχίσετε να τρώτε κάτι μικρό, όπως μια μπανάνα ή μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με φυστικοβούτυρο. Μετά από μερικές ημέρες, θα σας έχει ανοίξει η όρεξη για πρωινό.

Οι άνθρωποι που προτιμούν ένα υψηλό σε πρωτεΐνες πρωινό τείνουν να παίρνουν λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας σε σχέση με όσους καταναλώνουν ένα πρωινό χαμηλό σε πρωτεΐνες, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Clinical Nutrition.

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες είναι τα αυγά, το μπέικον, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Η σημασία των σνάκ

Τα σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι ένα σημαντικό μέρος μιας υγιεινής διατροφής. Βεβαιωθείτε ότι το σνακ παρέχει έως και 200 ή 300 θερμίδες και αποτελείται από ένα ισορροπημένο μείγμα πρωτεϊνών, λιπών και υδατανθράκων. Οι διατροφολόγοι προτείνουν μια σειρά από υγιεινά και νόστιμα σνακ: μια χούφτα αμύγδαλα ή καρύδια, ένα μήλο και ένα κομμάτι τυρί με χαμηλά λιπαρά, γιαούρτι και πιπεριές ή αγγουράκια κομμένα σε φέτες.

Καταναλώστε ισορροπημένα όλες τις ομάδες τροφίμων

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους του Πανεπιστημίου του Maryland Medical Center, είναι ζωτικής σημασίας να ενσωματωθούν στη διατροφή σας όλες οι ομάδες τροφίμων (υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη, βιταμίνες), χωρίς καμία εξαίρεση.

Θα πρέπει να επιλέξετε τρόφιμα που περιέχουν φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, ακόρεστα λίπη και πρωτεΐνες, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ένα υγιές μίγμα από βιταμίνες, μέταλλα και θρεπτικά συστατικά.

Ναι στις ίνες, αλλά πόσες;

Πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition προτείνει την κατανάλωση φυτικών ινών σε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη φυτικών ινών είναι μεταξύ 25-35 γραμμαρίων, που λαμβάνονται μέσω δημητριακών ολικής αλέσεως, όπως το κριθάρι, οι σπόροι λιναριού ή πίτουρου, τα μούρα, τα καρύδια και τα φασόλια.

Καθαρισμός – Αποτοξίνωση

Η λεγόμενη κάθαρση (δηλαδή η απομάκρυνση από το σώμα των αποβλήτων και των τοξινών) είναι πολύ σημαντική για την ευημερία μας.
Για την εφαρμογή της, θα πρέπει να καταναλώνετε φρούτα, smoothies, χυμούς, νερό, τσάι από βότανα και πράσινο τσάι.

Η συχνή κατανάλωση χυμών και ποτών με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, ωστόσο, θα μπορούσε να αυξήσει τόσο την πείνα και την θερμιδική πρόσληψη όλης της ημέρας, όσο και να επηρεάσει τη διαδικασία καθαρισμού του σώματος μας.

Όταν διψάτε, επομένως, είναι σημαντικό να καταναλώσετε, σε πρώτη φάση, νερό (ίσως με την προσθήκη ενός λεμονιού για να γίνει πιο εύγευστο).

Ενυδάτωση

«Η ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική» λένε οι ερευνητές του Stanford Research Center που επιμένουν στη σημασία του νερού για την απώλεια βάρους.

Για το σκοπό αυτό, είναι καλό να πίνετε τουλάχιστον τέσσερα ποτήρια νερό την ημέρα. Προφανώς δεν είναι μόνο το νερό σε θέση να μας ενυδατώσει, αλλά τον ίδιο ρόλο παίζουν και οι ζωμοί, οι σούπες, τα βραστά, φρούτα όπως το καρπούζι και τα smoothies χωρίς την προσθήκη ζάχαρης.

danaiΑπό Παπαγεωργίου Δανάη ( Personal trainers – Fitness Training)

Summary
Πώς να κρατηθείτε σε φόρμα το καλοκαίρι
Article Name
Πώς να κρατηθείτε σε φόρμα το καλοκαίρι
Description
Αυτό το καλοκαίρι για να κρατηθείτε σε φόρμα μην συμβουλευτείτε περιοδικά ή εφημερίδες που εξυμνούν τις δίαιτες αστραπή, αλλά τους διατροφολόγους από το Πανεπιστήμιο του Maryland Medical Center που συνεργάζονται με το blog The Baltimore Sun.
Author

Ρυθμίσεις | Cookie settings

Χρησιμοποιούμε Cookies στον Ιστοτοπο | We are using Cookies on our website.