Λυκοβρυση 210 2851810 | Μεταμορφωση 2114012024 | Αιγαλεω 2105989339

«21» κατασκευαστές προπονητικών πλάνων , συνιστούν….
Η κλασσική ατάκα της τελευταίας 30ετίας του Έλληνα « έμπειρου» οδηγού στη γυναίκα του: Ρε Μαρία, τι θα γίνει θα μάθεις να οδηγάς ; Θα τον μάθεις τον συμπλέκτη ή όχι;
Κι όμως η Μαρία άθελά της έδωσε τη λύση. Αργά –Γρήγορα !!

Διαλειμματική άσκηση

Χρόνια τώρα , η χρυσή τομή του γρήγορου και αποτελεσματικού τρόπου απώλειας λίπους.
Διάφορα προγράμματα διαλειμματικής άσκησης σε παγκόσμιο επίπεδο επιλέγονται σε προπονητικά πλάνα γυμναστών- προπονητών , με σκοπό την αύξηση την καύσεων του ανθρώπινου μεταβολισμού.
Η μέθοδος αυτή στην ουσία, αξιοποιεί τις λιπαποθήκες ( μεσογειακές καμπύλες !!) σαν κύρια πηγή ενέργειας με αποτέλεσμα την μείωση των «όμορφων» αυτών καμπυλών (!!) , και σε συνδυασμό με την κατάλληλη αναπλήρωση θρεπτικών συστατικών από μια ισορροπημένη διατροφή , το αποτέλεσμα στον ασκούμενο θα είναι παραπάνω από το επιθυμητό.

Ο τρόπος άσκησης

Ένα τρόπος διαλειμματικής άσκησης είναι : να ανέβουμε σε ένα διάδρομο και μετά από ένα πεντάλεπτο ζέσταμα να ξεκινήσουμε για 20 συνεχόμενα λεπτά να τρέχουμε π.χ. στη κλίμακα 7 για 1 λεπτό και αυξάνουμε στη κλίμακα 9 για 1 λεπτό και συνέχεια στην κλίμακα 11 για 1 λεπτό .Μειώνουμε στην κλίμακα 7 για 1 λεπτό και επαναλαμβάνουμε τον ίδιο κύκλο.( Σημείωση : Η ένταση διαφέρει για κάθε αθλούμενο και εξαρτάται από τον κάθε διάδρομο.
Άρα λοιπόν, 21 κατασκευαστές προπονητικών πλάνων , συνιστούν Μαρία !!!

Η διατροφή

Όπως προαναφέρθηκε , η ισορροπημένη διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα της προπόνησης , τη σωστή αποκατάσταση και αποφυγή τυχόν τραυματισμών. Όλοι έχουμε ακούσει τη κατανάλωση μικρών και συχνών ποιοτικών γευμάτων , αλλά δύσκολο να τα τηρήσουμε λόγω της απαιτητικής καθημερινότητάς μας.
Η συχνότητα όμως αυτή των γευμάτων , βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας , αλλά αν καταφύγουμε σε λίγα και μεγάλης ποσότητας γεύματα ο ανθρώπινος οργανισμός «κλειδώνει» τις λιπαποθήκες και δεν αξιοποιεί την ενέργεια επιθυμητά, με αποτέλεσμα τη δημιουργία λίπους.
Ας το δοκιμάσουμε λοιπόν, αξίζει τον «κόπο».

Συνοψίζοντας

Με λίγα λόγια λοιπόν , δεν υπάρχει το ένα μαγικό κουμπί που πατώντας το θα έχουμε γρήγορο και εντυπωσιακό αποτέλεσμα χωρίς κόπο, αλλά κουμπιά που πρέπει να πατηθούν ταυτόχρονα και με κατάλληλο τρόπο
Από Χαρίλαο ( Personal trainers – Fitness Training)

Summary
Διαλειμματική Άσκηση
Article Name
Διαλειμματική Άσκηση
Description
η χρυσή τομή του γρήγορου και αποτελεσματικού τρόπου απώλειας λίπους.
Author

Ρυθμίσεις | Cookie settings

Χρησιμοποιούμε Cookies στον Ιστοτοπο | We are using Cookies on our website.