Μεταμόρφωση 2114012024 | Λυκόβρυση 2102851810 | Αιγάλεω 2105989339

Η μέθοδος Pilates αναπτύχθηκε από τον Joseph Pilates σχεδόν πριν από έναν αιώνα και έχει γίνει τόσο διαδεδομένη στον κόσμο για τα προφανή οφέλη της που είναι αντιληπτά μετά από λίγους μήνες πρακτικής. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν εντάξει το pilates στην καθημερινότητά τους και ανακαλύπτουν τα μυστικά της φυσικής ομορφιάς και της υγείας τους.

Τι Μας Προτείνει το Pilates

Το Pilates μας θυμίζει ποια είναι τα συστατικά για μια ισορροπημένη ζωή: σταθεροποίηση, αναπνοή, ισορροπία, έλεγχος, συγκέντρωση, κέντρο, αποτελεσματικότητα, ροή, ακρίβεια και αρμονία, και μας προτρέπει να τα ενσωματώσουμε στην καθημερινή μας ζωή μέσα από την πρακτική εξάσκηση, που γίνεται σταδιακά τρόπος ζωής. Το αίσθημα ευημερίας που μας χαρίζει μας προτρέπει να αποκτήσουμε νέες πιο υγιείς συνήθειες, καθώς και στιγμές αποφόρτισης και χαλάρωσης κάτι που μας βοηθάει να ανταποκριθούμε στους καθημερινούς ρυθμούς της σύγχρονης αστικής ζωής.

Είναι μια πολύτιμη αλχημεία στοιχείων που ενσωματώνει μυαλό και σώμα, ξυπνά τα αδρανή κύτταρα των μυών μας και μας δίνει την ευκαιρία να αλλάξουμε σταδιακά την εμφάνισή μας και τη φυσική μας ευεξία. Αυξάνει την ευλυγισία, τη δύναμη και τον μυϊκό τόνο, και βελτιώνει το αναπνευστικό, το κυκλοφορικό και το ανοσοποιητικό σύστημα. Επίσης μειώνει τα επίπεδα του στρες στην καθημερινή μας ζωή, τους πονοκεφάλους και τον πόνο στην πλάτη, μειώνει την πιθανότητα της οστεοπόρωσης και για όλα αυτά δεν χρειάζεται καμία προετοιμασία, γιατί η άσκηση είναι σταδιακή, κατάλληλη για όλες τις ηλικίες και τα επίπεδα φυσικής κατάστασης.

Που Στοχεύει το Pilates

Το pilates είναι μια ολιστική δραστηριότητα που εστιάζει στην αργή και τεχνικά ορθή εκτέλεση των ασκήσεων και ευνοεί τον καλύτερο έλεγχο του μυαλού και του σώματος. Μέσω της συγκέντρωσης και της παρατήρησης κατανοούμε καλύτερα το σώμα μας και καταφέρνουμε να διορθώσουμε την στάση μας και τον τρόπο πού λειτουργούμε και κινούμαστε κάθε μερα ώστε να ξεκουράζουμε τον αυχένα μας, να αποφορτίζουμε τους ώμους μας, να προφυλάσσουμε και να μην επιβαρύνουμε την μέση μας, και να κατανέμουμε σωστά το βάρος μας χωρίς να καταπονούμε τα γονατά μας.
Επιπλέον είναι χρήσιμο για την βελτίωση του κινητικού συντονισμού, της νευρομυικής συναρμογής, της ευελιξίας, και χαλαρώνει το μυαλό από το άγχος της καθημερινότητας . Αν ασκείστε τακτικά προσφέρει χωρίς καμία αμφιβολία ένα δυνατό σώμα απαλλαγμένο από μυοσκελετικούς πόνους και κακή ευθυγράμμιση σπονδυλικής στήλης διότι εστιάζει στην ενδυνάμωση του κέντρου μας, που είναι οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι, βασικοί υποστηρικτικοί για την σπονδυλική στήλη μύες.

danaiΑπό Παπαγεωργίου Δανάη ( Personal trainers – Fitness Training)

Κάνοντας περιήγηση στον Ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των cookies από την Google. Περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο