Λυκοβρυση 210 2851810 | Μεταμορφωση 2114012024 | Αιγαλεω 2105989339

Το άγχος είναι μια φυσιολογική σωματική και ψυχική αντίδραση για την αντιμετώπιση απαιτητικών καταστάσεων. Ο κάθε άνθρωπος εκτίθεται καθημερινά σε στρες καταστάσεις.Όταν κάποιος άνθρωπος νιώθει στρες το σώμα του είναι σε ένταση. Συναισθήματα, θυμού, απογοήτευσης και φόβου, όπως επίσης, οξυθυμία, κούραση και κατάθλιψη, κυριαρχούν και δεν επιτρέπουν να λειτουργήσει ο άνθρωπος με συγκέντρωση.
Η σωματική άσκηση βοηθάει σημαντικά στη μείωση του άγχους αλλά και στην αποβολή του άγχους μέσω της σωστής γυμναστικής. Όσο περισσότερο γυμναζόμαστε τόσο μειώνουμε τις πιθανότητες να εμφανιστεί κάποιο είδους άγχους. Ο καλύτερος τρόπος μείωσης του άγχους με σωματική άσκηση είναι οι αθλητικές δραστηριότητες. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα που εξυπηρετεί το παραπάνω, είναι το γυμναστήριο. Η συμμετοχή στα προγράμματα σωματικής δραστηριότητας μειώνει τα συμπτώματα άγχους. Διαλέγοντας είτε να εκτονωθείς στο διάδρομο, στα όργανα είτε σε κάποιο ομαδικό πρόγραμμα, αμέσως το αίσθημα του στρες αρχίζει να μειώνεται. Πολλές επιστημονικές έρευνες έχουν πια αποδείξει, ότι η Γιόγκα για παράδειγμα μειώνει την υπερβολική ένταση και το χρόνιο άγχος. Ένας άλλος τρόπος μείωσης του στρες μέσω της γυμναστικής είναι διάφορες αθλητικές δραστηριοτητες έξω στην φύση η ακόμα κ στην θάλασσα. Αναζωογονειτε το πνεύμα και ο άνθρωπος αλλάζει της εικόνες της καθημερινοτητας που μπορεί να τον στρεσάρουν.
Σε όλες τις περιπτώσεις διαφαίνεται ότι η άσκηση προλαμβάνει την έναρξη των συμπτωμάτων του άγχους, αλλά και θεραπεύει τις αγχώδεις καταστάσεις σε μεγαλύτερο ποσοστό, ακόμα και σε σύγκριση με άλλες φαρμακευτικές και ψυχαναλυτικές μεθόδους.

Εφη Τζιωρτζιου

( Personal trainer – Fitness Training)

Summary
ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΜΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Article Name
ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΜΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Description
Σε όλες τις περιπτώσεις διαφαίνεται ότι η άσκηση προλαμβάνει την έναρξη των συμπτωμάτων του άγχους, αλλά και θεραπεύει τις αγχώδεις καταστάσεις σε μεγαλύτερο ποσοστό, ακόμα και σε σύγκριση με άλλες φαρμακευτικές και ψυχαναλυτικές μεθόδους.
Author
( Personal trainer - Fitness Training

Ρυθμίσεις | Cookie settings

Χρησιμοποιούμε Cookies στον Ιστοτοπο | We are using Cookies on our website.