Λυκοβρυση 210 2851810 | Μεταμορφωση 2114012024 | Αιγαλεω 2105989339

Γυμναστική και ασκήσεις

personal training abs 4

Αύξηση μυών

Λίγα λόγια για την αύξηση της μυικής μάζας. Ο καλύτερος τρόπος για να την πετύχετε είναι – κατά την άποψή μου – τα ελεύθερα βάρη, δηλαδή να προκαλεί αρκετά τους μύες του, για να επιτύχει αύξηση του μυός.

Ο λάθος τρόπος

Πολλές επαναλήψεις με μικρά βάρη, π.χ. τα 5κιλα βαράκια είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Τι μπορούν να κάνουν όμως τα βαράκια των 5Kg σε έναν άνδρα; Ελάχιστα πράγματα! Εν πολλοίς χάνει το χρόνο του! Υπάρχει και αυτός ο μύθος των πολλών επαναλήψεων για δημιουργία της γράμμωσης! Είναι από τους πιο επίμονους μύθους του fitness και είναι 100% αστήρικτος. Οι πολλές επαναλήψεις είναι χάσιμο χρόνου τουλάχιστον όσον αφορά στη γράμμωση. Θυμηθείτε την εξίσωση της γράμμωσης.

Τι να κάνετε λοιπόν;

Διαλέξτε βάρη που να προκαλούν τους μύες σας. Οι επαναλήψεις πρέπει να είναι στην περιοχή των 6-8/σετ. Πετάξτε λοιπόν τα 5 κιλα βαράκια σας και αγοράστε ρυθμιζόμενα με πρόβλεψη τουλάχιστον ως τα 15 κιλά. Να γυμνάζεστε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα γυμνάζοντας όλες τις μυικές ομάδες. Τα προγράμματά σας πρέπει να είναι έντονα, αλλά το μεσοδιάστημα θα πρέπει να είναι αρκετό για την πλήρη αποκατάσταση των μυών σας αλλιώς θα πέσετε θύματα της υπερπροπόνησης. Μείωση του ποσοστού λίπους

personal trainersAερόβια άσκηση

Εάν δεν κάνετε αερόβια άσκηση, δύσκολα θα μπορέσετε να φθάσετε σε χαμηλά ποσοστά λίπους και συνεπώς γράμμωση. Ανάλογα με το επίπεδο fitness που βρίσκεστε και το υπάρχον ποσοστό λίπους, μπορείτε να κάνετε:
Α) είτε H.I.I.T. δηλαδή Interval Training
Β) είτε τρέξιμο στο ανώτερο επίπεδο της αερόβιας ζώνης σας, κοντά δηλαδή στο 80% της Μέγιστης Καρδιακής σας Συχνότητας.
Προτιμήστε τη 2η λύση, εάν δεν είσθε τόσο fit ή αν έχετε ποσοστά λίπους πάνω από 14-15% και μην υποτιμήσετε τη μεγάλη αξία του αερόβιου σκέλους της άσκησής σας.
Όταν το πρόγραμμά σας περιλαμβάνει και βάρη και τρέξιμο, να κάνετε πρώτα τα βάρη σας, γιατί εκεί χρειάζεστε το μάξιμουμ της δύναμής σας και της αντοχής σας.

Τι ασκήσεις να κάνετε

  • Κάνετε ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης.
  • Αυξήστε και πυκνώστε το αερόβιο κομμάτι της προπόνησής σας.
  • Και το κυριότερο: προσέξτε ιδιαίτερα τη διατροφή σας, γιατί είναι πραγματικά θεμελιώδους σημασίας για το σκοπό αυτό.

Summary
Γυμναστική Και Ασκήσεις
Article Name
Γυμναστική Και Ασκήσεις
Description
Λίγα λόγια για την αύξηση της μυικής μάζας.
Author

Ρυθμίσεις | Cookie settings

Χρησιμοποιούμε Cookies στον Ιστοτοπο | We are using Cookies on our website.