Μεταμόρφωση 2114012024 | Λυκόβρυση 2102851810 | Αιγάλεω 2105989339

Το καλοκαίρι πλησιάζει με γοργούς ρυθμούς και όλοι μπαίνουμε στην διαδικασία να σκεφτούμε τι έφταιξε και πήραμε παραπάνω κιλά τον χειμώνα καθώς και το τι θα κάνουμε για να τα χάσουμε.. Βέβαια η επόμενη σκέψη μας είναι, ‘‘κουράστηκα σήμερα στην δουλειά ας κάτσω στον καναπέ να δω λίγο τηλεόραση και βλέπουμε με τα κιλά τι θα γίνει’’.Αυτός ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η έλλειψη όρεξης και κινήτρου για άθληση είναι κάποιοι από τους λόγους που μας οδήγησαν στο να πάρουμε τα κιλά εξ’αρχής.Όμως με λιγότερο από τρείς μήνες να απομένουν μέχρι να βγούμε στον καυτό ήλιο της παραλίας πρέπει να σκεφτούμε μια δραστική και άμεση λύση.
Έχοντας όλοι μας μια δύσκολη καθημερινότητα και περιορισμένο χρόνο για άθληση πρέπει να βρούμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής μικρό σε έκταση αλλά και που θα συμπεριλαμβάνει ασκήσεις οι οποίες θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε τον στόχο μας (απώλεια βάρους-γράμμωση).
Το πρόγραμμα μας λοιπόν πρέπει να αποτελείται από κάποιες ‘‘έξυπνες ασκήσεις’’. Πάμε λοιπόν να τις δούμε..
SQUAT JUMPS
Το γνωστό σε όλους μας κάθισμα σε μια παραλλαγή που θα μας κάνει να ιδρώσουμε την φανέλα που φοράμε!! Φέρε τα πόδια σου στο άνοιγμα των ώμων παράλληλα το ένα με το άλλο, πρόσεξε τα γόνατα να μην περνάνε πολύ τις μύτες των ποδιών και εκτέλεσε το κάθισμα σου με ένα άλμα στην μειομετρική φάση του (ανέβασμα)!!

EXPLOSIVE PUSH UPS

Τα push ups είναι από τις πιο αναγνωρίσιμες αλλά και αποτελεσματικές ασκήσεις με μια μεγάλη γκάμα παραλλαγών.Στην συγκεκριμένη σκοπός είναι η αύξηση των καρδιακών παλμών αλλά και η ενεργοποίηση όσων περισσότερων μυικών ινών του θωρακικού γίνεται. Έλα σε θέση σανίδας με τεντωμένα χέρια στο άνοιγμα των ώμων εκτέλεσε την κάμψη σου και στην μειομετρική της φάση (ανέβασμα) σπρώξε δυνατά ώστε να ξεκολλήσουν τα χέρια από το πάτωμα.

JUMPING JACKS

Ίσως η πιο εύκολη σε εκτέλεση άσκηση που θα δούμε σε αύτο το άρθρο αλλά και μια από τις ασκήσεις που θα βάλουν φωτιά στις θερμίδες που θέλουμε να κάψουμε!! Στάσου όρθιος με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων, λύγισε ελαφρώς τα γόνατα σου και κάνε μικρό άλμα ανοίγοντας τα πόδια αλλά και τα χέρια σου (παλαμάκια πάνω από το κεφάλι).

JUMPING LUNGES

Mια παραλλαγή των γνώστων μας προβολών που θα μας ταλαιπωρήσει!! Πάρε μια θέση προβολής (το ένα πόδι πίσω από το σώμα και το άλλο μπροστά) και λύγισε τα γόνατα σου ώστε να κατέβεις χαμηλά (πρόσεξε το γόνατο να μην ξεπερνάει την μύτη του ποδιού) ,κάνε άλμα κατακόρυφα προς τα πάνω και άλλαξε τα πόδια στον αέρα, προσγειώσου πάλι σε θέση προβολής με τα αντίθετα πόδια.

BURPEES

Η άσκηση που όλοι λατρεύουν να μισούν!! Ενεργοποιεί όλο μας το σώμα και στέλνει τους παλμούς μας στα ύψη!! Από όρθια θέση έλα σε κάθισμα και ακούμπα τα χέρια σου στο πάτωμα, με μια κίνηση φέρε τα πόδια σου πίσω και άφησε το σώμα σου ελεγχώμενα με τα χέρια σου (σαν να εκτελείς push up) να ακουμπήσει και αυτο κάτω,ανέβασε το σώμα σου με τον αντίστροφο τρόπο και κάνε ένα επιτόπιο άλμα.

CROSSFIT SIT UPS

Μια άσκηση που θα μας κάνει σίγουρα να θυμηθούμε ότι υπάρχουν και οι κοιλιακοί μας.. Ένωσε τα πέλματα των ποδιών σου, ξάπλωσε και τέντωσε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι, πάρε φόρα και έλα πάνω να πιάσεις τις μύτες των ποδιών σου.

Τις παραπάνω ασκήσεις μπορούμε να τις εκτελέσουμε σε μορφή κυκλικής προπόνησης ώστε να έχουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Κάνε όλες τις ασκήσεις διαδοχικά, με διάρκεια 30” στην κάθε μια για 4-5 κύκλους.Μετά το τέλος κάθε κύκλου κάνε 1′ διάλειμμα και ξεκίνα τον επόμενο. Η δυσκολία μπορεί να αλλάξει είτε μεγαλώνοντας-μικραίνοντας τον χρόνο εκτέλεσης των ασκήσεων είτε αυξάνοντας-μειώνοντας τους κύκλους.

Summary
ΓΡΑΜΜΩΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Article Name
ΓΡΑΜΜΩΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Description
Έχοντας όλοι μας μια δύσκολη καθημερινότητα και περιορισμένο χρόνο για άθληση πρέπει να βρούμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής μικρό σε έκταση αλλά και που θα συμπεριλαμβάνει ασκήσεις οι οποίες θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε τον στόχο μας (απώλεια βάρους-γράμμωση).
Author
( Personal trainers – Fitness Training)

Κάνοντας περιήγηση στον Ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των cookies από την Google. Περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο