Λυκοβρυση 210 2851810 | Μεταμορφωση 2114012024 | Αιγαλεω 2105989339

Πώς η άσκηση βελτιώνει τις επιδόσεις σας στη δουλειά

Γιατί το να γυμνάζεστε μπορεί να σας δώσει ένα ψυχολογικό αβαντάζ

Όταν σκεφτόμαστε την αξία της άσκησης, έχουμε την τάση να επικεντρωθούμε στα σωματικά οφέλη. Μείωση της αρτηριακής πίεσης, μια υγιέστερη καρδιά, μια πιο ελκυστική σωματική διάπλαση. Αλλά κατά την τελευταία δεκαετία, οι κοινωνικοί επιστήμονες έχουν συγκεντρώσει αδιάσειστα στοιχεία που υποδηλώνουν ότι υπάρχει και ένα πιο άμεσο όφελος από την τακτική άσκηση: ο αντίκτυπός της στον τρόπο που σκεφτόμαστε.

Τι δείχνουν οι μελέτες

Μελέτες δείχνουν, ότι η ψυχική και πνευματική μας δύναμη συνδέεται άμεσα με την σωματική μας υγεία. Και οι πιο αδιάσειστες αποδείξεις αυτού εντοπίζονται στην απόδοσή μας στο χώρο εργασίας. Να μερικά από τα οφέλη, τα οποία μπορείτε να περιμένετε ως αποτέλεσμα της τακτικής άσκησης στη ζωή σας:
• Βελτίωση της συγκέντρωσης
• Οξύνεια
• Καλύτερη μνήμη
• Ταχύτερη εκμάθηση
• Παρατεταμένη ψυχική αντοχή
• Ενισχυμένη δημιουργικότητα
• Μειωμένα επίπεδα στρες
Η άσκηση φαίνεται επίσης να «ανεβάζει» τη διάθεση, η οποία έχει σοβαρές επιπτώσεις στην εργασιακή μας απόδοση. Είναι βέβαιο ότι η δουλειά σας απαιτεί από εσάς να χτίζετε καθημερινά διαπροσωπικές σχέσεις και αρμονική συνεργασία με τους συναδέλφους σας.
Υπάρχουν επίσης στοιχεία που δείχνουν ότι η άσκηση κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας μπορεί να ενισχύσει την απόδοση. Πάρτε, για παράδειγμα, τα αποτελέσματα μιας μελέτης του Leeds Metropolitan University η οποία εξέτασε την επίδραση της ημερήσιας άσκησης των εργαζομένων ενός γραφείου με πρόσβαση σε ένα γυμναστήριο της εταιρείας.
Στο πλαίσιο της μελέτης, οι ερευνητές είχαν πάνω από 200 εργαζόμενους από διάφορες εταιρίες στη διάθεσή τους. Στη συνέχεια εξετάστηκαν οι διακυμάνσεις των εργαζομένων, συγκρίνοντας την παραγωγή τους κατά τις ημέρες που ασκούνταν και όταν δεν το έκαναν.
Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: Τις ημέρες που οι εργαζόμενοι επισκέφθηκαν το γυμναστήριο, η συμπεριφορά τους κατά την εργασία ήταν διαφορετική. Ανέφεραν αποτελεσματικότερη διαχείριση του χρόνου τους, ήταν πιο παραγωγικοί, και είχαν ομαλή αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους τους. Εξίσου σημαντικό: Πήγαν σπίτι και αισθάνονταν περισσότερο ικανοποιημένοι στο τέλος της ημέρας.

Πώς μπορείτε να ενσωματώσει με επιτυχία την άσκηση στην καθημερινότητά σας;

Προσδιορίστε μια φυσική δραστηριότητα που σας αρέσει πραγματικά. Βρείτε μια φυσική δραστηριότητα που να μπορείτε να προσβλέπετε σε αυτήν, όπως τέννις, κολύμβηση, χορό, σόφτμπολ. Είναι πολύ πιο πιθανό να κολλήσετε με μια δραστηριότητα, εάν την απολαυμάνετε πραγματικά.
Μια σειρά από πρόσφατες μελέτες υποδηλώνουν επίσης ότι το πώς αισθανόμαστε κατά την άσκηση μπορεί να επηρεάσει το βαθμό στον οποίο τελικά ωφελεί την υγεία μας. Όταν βλέπουμε την άσκηση ως κάτι που κάνουμε για διασκέδαση, έχουμε καλύτερη αντίσταση σε ανθυγιεινές τροφές. Αλλά όταν η ίδια η φυσική δραστηριότητα εκλαμβάνεται ως αγγαρεία, είναι πιθανό να έχουμε πολύ μικρότερες αντιστάσεις στους πειρασμούς που μας παχαίνουν ακριβώς επειδή έχουμε εξαντλήσει όλα τα αποθέματα της υπομονής και της θέλησής μας στην άσκηση που δεν μας άρεσε.
Κάτι που επίσης θα σας βοηθήσει είναι να επιλέξτε να ενταχθείτε σε κάποιο ομαδικό τμήμα έτσι ώστε να αισθάνεστε ένα είδος συναδελφικότητας και ευγενούς άμυλας με τους συνασκούμενούς σας, κάτι που θα δράσει ως κίνητρο στη συνέπειά σας.
Και να σκέφτεστε ότι ο χρόνος που αφιερώνετε στην άσκηση δεν είναι χαμένος ή κλεμένος από τη δουλειά, αλλά αντιθέτως δρα υπερ αυτής.
Φροντίστε το σώμα σας και θα έχετε σίγουρα και πολλαπλά οφέλη.

danaiΑπό Παπαγεωργίου Δανάη ( Personal trainers – Fitness Training)

Summary
Πώς η άσκηση βελτιώνει τις επιδόσεις σας στη δουλειά
Article Name
Πώς η άσκηση βελτιώνει τις επιδόσεις σας στη δουλειά
Description
Γιατί το να γυμνάζεστε μπορεί να σας δώσει ένα ψυχολογικό αβαντάζ
Author

Ρυθμίσεις | Cookie settings

Χρησιμοποιούμε Cookies στον Ιστοτοπο | We are using Cookies on our website.