ΟΜΟΡΦΗ ΙΣΙΑ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΤΟ ΣΤΗΘΟΣ

ΟΜΟΡΦΗ ΙΣΙΑ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΤΟ ΣΤΗΘΟΣ

Το καλοκαίρι έρχεται, η διάθεση αλλάζει και θέλουμε να γυμνάσουμε το στήθος μας, την πλάτη μας και γενικώς το πάνω μέρος του σώματος μας. Για αυτό σας ετοίμασα ένα πρόγραμμα που εστιάζει στη σωστή θέση του σώματος και στην σύσφιξη του στήθους μας. Βάλτε μουσική που σας χαλαρώνει και ξεκινήστε το πρόγραμμα με διάθεση και αυτοπεποίθηση. Εκτελείται την κάθε άσκηση από 60″ συνεχόμενα επί 2 φορές. Η αναπνοή εντελώς φυσική. Καθ όλη τη διάρκεια των ασκήσεων σφίγγουμε ταυτόχρονα όλες τις μυικές ομάδες μας. Καλή επιτυχία!

Άσκηση Yoga Mudra
Άσκηση Donward Dog
Άσκηση Proud Warrior
Άσκηση Boat pose
Άσκηση Cobra pose

Δείτε τις ασκήσεις..

proud_warriormundradownward_dog

cobraboat

 

ΠΗΓΗ: www.purefitness.gr