Το καλοκαίρι έρχεται, η διάθεση αλλάζει και θέλουμε να γυμνάσουμε το στήθος μας, την πλάτη μας και γενικώς το πάνω μέρος του σώματος μας. Για αυτό σας ετοίμασα ένα πρόγραμμα που εστιάζει στη σωστή θέση του σώματος και στην σύσφιξη του στήθους μας. Βάλτε μουσική που σας χαλαρώνει και ξεκινήστε το πρόγραμμα με διάθεση και αυτοπεποίθηση. Εκτελείται την κάθε άσκηση από 60″ συνεχόμενα επί 2 φορές. Η αναπνοή εντελώς φυσική. Καθ όλη τη διάρκεια των ασκήσεων σφίγγουμε ταυτόχρονα όλες τις μυικές ομάδες μας. Καλή επιτυχία!

 

Δείτε τις ασκήσεις..

proud_warrior
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
mundra
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
downward_dog
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

cobra
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
boat
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

 

ΠΗΓΗ: www.purefitness.gr

Summary
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
Article Name
ΟΜΟΡΦΗ ΙΣΙΑ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΤΟ ΣΤΗΘΟΣ
Description
Άσκηση Yoga Mudra, Άσκηση Donward Dog, Άσκηση Proud Warrior, Άσκηση Boat pose, Άσκηση Cobra pose
Author
Share This

Κάνοντας περιήγηση στον Ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των cookies από την Google. Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close